Café Budapest 2008.09.16.

Háromszor is Café Five!

Idén megnyílt a Cafe Five épülő láncolatának két új üzlete, így az újpesti mellett már a Danubius-házban és a Soroksári úti Tescoban is megtalálható az olasz stílusú kávézó.


Mit is kell tudnunk a Cafe Fiveról? Az üzletvezető a diszkrét, de fiatalos stílus képviselőjeként igyekezett tágas és fényes teret kialakítani, mely ugyanakkor családias és nyugodt: alkalmas egy kettesben eltöltött beszélgetésre, de akár születésnapok, vagy kisebb rendezvények megtartására is.
A három kávézó kialakítása, étel-és italválasztékra egységes képet mutat.

A szlogennek – "Ahol jól érzed magad!" – igyekeznek eleget tenni. Reggel nyolc után az újságos polcról elvett hírlapok és magazinok olvasgatása mellett elfogyaszthatunk egy kiadós reggelit. Tojásételeikhez minőségi kávét kortyolgathatunk; legyen az frissen darált kávéból készült eszpresszó, tejeskávé, latte macchiato, vagy a világ kedvenc ültetvényeiről származó etióp, guatemalai, costa rica-i és kolumbiai kávékülönlegesség.

Nap közben érdemes betérni egy kávészünetre, vagy frissítőre: bátran válogathatunk az üdítők és jeges italok közül, de érdemes megkóstolni a házias szörpöket vagy a jeges mentateát is. Mindhárom üzletben választhatunk a jól megszokott hideg-és meleg szendvicsek, friss saláták és sütemények közül. A helyben sütött pékáruk és saláták választéka időszakonként megújul, a közkedvelt ételeket természetesen változatlanul megtalálhatjuk az étlapon.

Délutáni ejtőzésünk közben alkalmunk van egy forró tea vagy csokoládé élvezete közben ellenőrizni levelesládánkat, hiszen a kávézókban ingyenes wifi használható. Mindezt diszkrét zenei aláfestés mellett tehetjük.

A munkaidő letelte után pedig ellazulhatunk a koktélok, alkoholmentes italok, shake-ek és turmixok mellett barátaink, családtagjaink társaságában egy hangulatos, gyertyafényes helyen – jobb időben a teraszon is.

H i r d e t é s

pannonkave.hu kávékóstoló banner kép

Kávéházak magazin

B-opció válságban magyar módra cikk borítóképe
B-opció válságban magyar módra

A turizmus és vendéglátás volt az első szektor, mely megérezte a COVID-19 új koronavírus járvány terjedését lassító védelmi és korlátozó intézkedések hatását, a fogyasztói kör elmaradásából adódó bevételkiesést, ám talán pont ezért, itt indultak el az első kreatív és alternatív megoldások is, hogy miként tudják túlélni ezt a válságos helyzetet. Lássunk pár példát, kinél mi a B-opció.

Café Magyarország 2020.04.08.
Kopi Luwak: Exkluzív és méregdrága a cibetmacska ürüléke cikk borítóképe
Kopi Luwak: Exkluzív és méregdrága a cibetmacska ürüléke

Egy kávé, melyből egy csészényi adag körülbelül 10 ezer forintot kóstál, kilogrammonkénti ára pedig nagyjából vetekszik a szarvasgombáéval. Ez a kivételes gasztronómiai különlegesség bizony nem a kotyogósba való… de valójában mekkora árat fizetünk érte?

Kávé akadémia 2020.03.20.