Kávéházak versenye 2005.10.30.

Startvonalhoz állt a 20 magyarországi kávéház

Lezárult a Kávéházak Versenye 2005 nevezési időszaka. Október 30-án közzétettük a magyarországi kávéházi élmezőny húszas listáját. Azok neveit, akik vállalták a megmérettetést.


A Kávéházak Versenyére a Kávéházak.hu azon kávés vendéglátó egységeket hívta meg, melyek megfeleltek a honlap által támasztott minimális kritériumoknak; üzletvezetői elkötelezettek a kávés vendéglátás iránt, az üzlet pedig az adott városban, kerületben meghatározó szereppel bír.

A megkeresett száz kávéház közül húsz vállalta a megmérettetést. A benevezett helyeket a verseny időszaka alatt meglátogatják a Kávéházak.hu álruhás értékelői, akik két alkalmas próbavásárlás során összesen 20 órányi elemző munka eredményeként százalékokat rendelnek minden üzlethez.

Ez alapján készül el 2006 elején a húsz kávéház tabellája, Magyarország kávéházi élmezőnyének rangsora.

Miközben értékelőink járják az üzleteket, a Tranzit Art Caféban négy estből álló sorozatban jártuk körül közéleti személyiségek, szakértők segítségével a kávéházi kultúra kérdéseit.

Közönségszavazásunkban pedig az Önök véleményét is kikérjük. Legyenek Önök is bírák, adjanak egy szavazatot kedvelt törzshelyüknek! Szavazok a törzshelyemre >>

Kávéházak Versenye 2005 Versenyzők

Balettcipő Eszpresszó, Budapest
Bécsi Kávéház, Szeged
Café Alibi, Budapest
Café Factory, Budapest
Café Farger, Budapest
Café Five, Budapest
Café Havana, Budapest
Café Lemon, Pécs
Café Picard, Budapest
Dömötöri Cukrászda, Sopron
Fogadó a Táncoló Kecskékhez, Galyatető
Károlyi Café & Restaurant, Budapest
Mañana - Rétes kávézó, Miskolc
Marcipán Cukrászda- Kávézó, Siófok
Menza Étterem és Kávézó, Budapest
Mylord Kávé- és Teaház, Zalaegerszeg
Nem Szingli C@fé, Győr
Saxophone Café, Debrecen
Semiramis Kávé és Teaház, Szekszárd
Trieste Café, Budapest



SZAVAZOK

H i r d e t é s

pannonkave.hu kávékóstoló banner kép

Kávéházak magazin

B-opció válságban magyar módra cikk borítóképe
B-opció válságban magyar módra

A turizmus és vendéglátás volt az első szektor, mely megérezte a COVID-19 új koronavírus járvány terjedését lassító védelmi és korlátozó intézkedések hatását, a fogyasztói kör elmaradásából adódó bevételkiesést, ám talán pont ezért, itt indultak el az első kreatív és alternatív megoldások is, hogy miként tudják túlélni ezt a válságos helyzetet. Lássunk pár példát, kinél mi a B-opció.

Café Magyarország 2020.04.08.
Kopi Luwak: Exkluzív és méregdrága a cibetmacska ürüléke cikk borítóképe
Kopi Luwak: Exkluzív és méregdrága a cibetmacska ürüléke

Egy kávé, melyből egy csészényi adag körülbelül 10 ezer forintot kóstál, kilogrammonkénti ára pedig nagyjából vetekszik a szarvasgombáéval. Ez a kivételes gasztronómiai különlegesség bizony nem a kotyogósba való… de valójában mekkora árat fizetünk érte?

Kávé akadémia 2020.03.20.