Találkozópontok | Kávézó kereső | Kávéház rangsor | Kávé akadémia | Játék | Linkek | Rólunk | Támogatóink
Hírek
Téma
Kávé mellé
Café Budapest
Receptek
Kávéház anno
Barista iskola
Barista szaküzlet
Zacc
DOSSZIÉK
Kávé minősítések
Tea
Kávézóláncok
Kávétermelő országok
Kultikus kávés kellékek
Független Kávéházak
Home Barista
Barista Bajnokságok
Régi pesti kávéházak
Kávéház Sirató
RÉGIÓK
Hajós utca
Károlyi utca
Liszt Ferenc tér
Ráday utca
Újlipótváros
Nyitólap // Kávézó kereső // Zila Kávéház Krisztina Cukrászda
Zila Kávéház Krisztina Cukrászda
2004. Augusztus 2., Hétfő
A Zila Kávéház az Üllői út külső szakaszán található. Egy száz éve épített lövőházat alakíttatott át Zila László kávéházzá. Ezzel létrehozott a külvárosban egy olyan klasszikus stílusú vendéglátó egységet, amely minden környékbeli, de a távolabbról érkezők igényeit is kielégíti.

Nézze meg a képeket!

Adatok Adatok
Üzlet: Zila Kávéház - Krisztina Cukrászda
Térkép: Megnézem
Cím: 1183 Budapest, Üllői út 452.
Telefon: 290-2417
Web: www.zilakavehaz.hu
Nyitva: 10-22
Férőhely: 200 + 100 (terasz)
Közeli kávéházak Közeli kávéházak

Új Tündérkert
A kávéház városi jelenség, városi intézmény. A szerep, amit betölt, a társadalom számára rendkívül fontos, sokkal több, mint az étel- és italszolgáltatás. Egyszerre az otthon meghosszabbítása, és a közélet tere.

A kávéház az a hely, ahol az otthon megnövekszik, a szalon funkciójával gazdagszik, a közélet óriási tere pedig az egyén számára befogadható méretűvé szelídül.

A Zila Kávéház Krisztina Cukrászda egyszerre nagyvárosi és külvárosi kávéház. Egy egész kerület fókuszpontja, miközben a környező lakók kedvenc cukrászdájukként tartják számon.

A Zila Kávéház egy jó ötlet alapján, kiválóan megvalósított, szabályosan és hatékonyan működő, a környék, és a kerület igényeinek megfelelő kínálatú kávéház. A Kávéházak.hu elemző rendszere minden elvárásának megfelelt. Az itt végzett esettanulmány munkatársaink számárai is tanulságos volt.

Őszinte tisztelettel gratulálunk az alapítóknak és a kávéház minden munkatársának az együtt elért eredményért. Minden vendéget és vendéglátót arra bíztatunk, hogy látogasson el a Zila Kávéházba.

Tekintse meg részletes értékelésünket!

Kapcsolódó linkek:

Mindent a versenyről!

Teljes a tabella
Kávéiskolák


Jellemzők Jellemzők
Milyen a kávé?
Segafredo
Kivel?
A párommal, Üzletfelekkel, Barátaimmal, Első randira, Egyedül, Családdal, Kisgyerekkel, Ünnepelni, Társasággal
Espresso ára?
250-300 Ft
Milyen időpontban?
Van egy szabad délelőttöm, Uzsonnaidő, Vacsora
Étel választék?
Melegételek, Péksütemények, Tojásételek reggelire, Szendvicsek, Saláták, Cukrász sütemények, Fagylaltok, Tészták
Ital választék?
Sör-bor-pálinka, Koktél, Borhűtő
Időtöltések / szolgáltatások?
Újság, Élőzene, Kanapé, Szeparé, Kerekes székkel bejárható belső tér, Terasz, Projektor
Hangulat, stílus?
Barátságos, Nyugis, Elegáns, Romantikus, Klasszikus, Cukrászdás, nagy, tágas, szabad
WiFi
Van
Nyomtatás | Küldés e-mailben
Most szólj hozzá!
  Név:
  Website:
  E-mail:
  Hozzászólás:
  Ellenőrző kód: CAPTCHA Image
 


2011-11-09 15:48 | Halász Erika
Egyszer jártam a Zila Kávéházban! Én csak pozitívan tudok nyilatkozni - előzékenyek és kedvesek voltak. Úgy bántak velem mint egy "királynővel". Maradandó élmény volt számomra.
Üdvözlettel: Halász Erika
2011-10-16 19:45 | Blaskó Mihály
Tisztelt Gyöngyösi Zoltán úr!
Először is szeretnék elnézést kérni kollégáim nevében!
Természetesen minden további nélkül teljesíteniük kellett volna a kérésüket, mivel semmi problémát nem jelentet volna, ha kiülnek.A kolléga akit megkérdeztek 2 napja dolgozik nálunk, ezért kérdezte meg egyik munkatársát, aki ezt a választ adta.
Mint a Kávéház üzletvezetője köszönöm, hogy tájékoztatott az esetről és bízom benne lesz még lehetőségünk bizonyítani Önöknek ,hogy ez csak egyszeri eset volt.
Remélem hamarosan újra a vendégein között üdvözölhetjük és pozitív élményekkel távoznak majd.
Üdvözlettel és köszönettel:
Blaskó Mihály
üzletvezető
Zila Kávéház
2011-10-16 19:45 | Blaskó Mihály
Tisztelt Gyöngyösi Zoltán úr!
Először is szeretnék elnézést kérni kollégáim nevében!
Természetesen minden további nélkül teljesíteniük kellett volna a kérésüket, mivel semmi problémát nem jelentet volna, ha kiülnek.A kolléga akit megkérdeztek 2 napja dolgozik nálunk, ezért kérdezte meg egyik munkatársát, aki ezt a választ adta.
Mint a Kávéház üzletvezetője köszönöm, hogy tájékoztatott az esetről és bízom benne lesz még lehetőségünk bizonyítani Önöknek ,hogy ez csak egyszeri eset volt.
Remélem hamarosan újra a vendégein között üdvözölhetjük és pozitív élményekkel távoznak majd.
Üdvözlettel és köszönettel:
Blaskó Mihály
üzletvezető
Zila Kávéház
2011-10-16 16:56 | Gyöngyösi Zoltán
Tisztelt Vezetőség !
Visszatérő vendégek vagyunk a Zila Kávéházba és barátaink-
nak is bátran ajánlottuk az éttermet.De ma nagyot kellett csalódnunk.
A családommal délután ellátogattunk egy kávéra és egy sütire.Mivel 2 hetes babánk van egészségügyi okok miatt inkább a kerthelyiségbe foglaltunk helyet.Mellékesen megjegyzem szép napos idő volt,jólesett volna a levegőn fogyasztani.A felszolgáló közölte velünk,hogy a kerthelyiségbe nem tud felszolgálni.Én kértem,hogy a babára való tekintettel tudnak e kivételt tenni.A felszolgáló az üzletvezetőt tolmácsolva elutasította a kérésünket.
Utoljára jártunk ezen a helyen.Ezáltal jónéhány vendéget veszítettek.A vendéglátás fogalmával nincsenek tisztába










u
2011-07-08 21:03 | Sanyi
Talán a sok panasz hatására a pincérek kezdenek pozitív irányba változni. Jó irányba haladnak.
2010-08-30 15:28 | agy
Nálam abszolút győztes a Zila Kávéház! Üzleti tárgyalásokat is ott bonyolítok, ha csak tehetem. A kedvenceim a saját receptek szerinti és a sós aprósütemények. Nagyon szeretem, hogy a forró teát "melegítő"vel együtt szolgálják fel. Velem eddig minden pincér udvarias és kedves volt. Továbbra is maradok hűséges törzsvendégük!
2009-04-25 20:51 | bllgd
elképesztőnek tartom, hogy a kerthelyiségben nem ülhettünk le a kutyánkkal, a pincér egy szemrehányó biccentéssel jelezte, hogy nem vagyunk szívesen látott vendégek. ez van, először és utoljára jártam a helyen.
2009-01-13 21:57 | szz
Mi is gyakran jártunk oda, de miután karácsonykor a pult előtt 15 percet vártunk, hogy kiszolgáljanak, de hiába, jobbnak láttuk távozni. Hiába a szép környezet, a finom sütemények és jó indulás, a gyatra kiszolgálás miatt többé nem jövünk ide. Kár, hogy a vezetés nem olvassa a hozzászólásokat, talán megváltozhatna a hozzáállás, a vendég ugyanis szolgáltatásra is vágyik a termék mellé.
2009-01-06 01:57 | Tóth Viktória
Mi elég gyakran járunk oda a barátnőimmel, mert közel van. Ez az egyetlen pozitívum! Elismerem,hogy tényleg szép a külső, de itt alapvetően a kiszolgálással vannak problémák. Amikor csak forró csokizni-kávézni ülünk be és odavakkantja a pincér,hogy mit kérünk, meg se kérdi milyet, ügyet sem vet ránk, elillan és persze,hogy nem azt hozza,amit kellett volna. Ugyanakkor már fél 10-kor szólnak, hogy 10-kor zárnak és az asztalunk fölött állnak és kieső szemekkel figyelnek, hogy végre mikor megyünk már el... Mi ilyenkor gyújtunk rá egy újabb cigire. A borravalót tényleg nem köszönik meg, sőt! Múltkor mutatta a másik pincérnek, hogy csak 300Ft-ot kaptak... Ez nem a fiatal pincéreket érinti, velük még semmi problémánk nem volt!
2008-12-27 13:20 | Hámori Dániel
Már több esélyt is adtam a helynek, a fagylaltkelyhek kitűnőek, ellenben a kiszolgálás gyatra. Egyszer barátnőmmel beültünk egy kávéra, majd miután 10 percet vártunk, hogy jöjjön egy pincér, távoztunk.
Egy másik alkalommal pedig 500 forintért sikerült egy fantasztikus Omniát kihzoni presszókávé címén. Márkára lehet, hogy Segafredo volt, de attól még nem lesz egy kávé iható és főleg nem esik jól kifizetni érte egy valóban ’belvárosi’ összeget.
2008-12-11 19:12 | Gráf Antalné
a bejglik egyenesen MESÉSEK.Idén is veszek majd 5-6 félét
2007-09-13 10:12 | Sanyi
Többször jártam már itt. Sajnos mindig ugyan azt tapasztalom. Az étel jó, a kiszolgálás még megfelelő. Nem érzem otthonosnak a hangulatot. Múlkor három vagy négy pincér szó szerint lökött fel a bejárati ajtóban rihegcsélve-röhögcsélve, de egyiknem sem jutott eszébe, hogy előre engedjen. A fizető pincér az meg aztán egy nagy katasztrófa. Sem modora, sem alázata, sem normális kommunikációs képessége sincs. Persze a jattot sem köszöni meg.( Így javaslom, hogy nem is kell adni.) Ezek apróságok, de inkább 1000 szer a KAKAS, ahol tudják, hogy mi a VENDÉGLÁTÁS.
2007-08-16 10:29 | Ábrahám Anna
Tisztelt Üzletvezető és Személyzet!

Sajnos nem tudom dicsérni a kávéházat. Nagy várakozások közepette, sok jót hallva mentem el a Zila Kávéházba. Ehhez képest igaz, hogy "csak" egy fagylaltkelyhet és egy üdítőt rendeltem. De sajnos nem azt kaptam amit kértem és miután mondtam a felszolgálónak, hogy ez sajnos nem az amit én kértem – direkt nem rendeltem csokifagyit – egy kurta bocs szóval kiszúrta a szememet. Valószínűleg, ha nem említem meg, hogy mást hoztak ki számomra, akkor ráadásul kiszámlázzák a nagyobb, drágább kelyhet. Ahhoz képest, hogy milyen jó híre van a cukrászdának, lenne mit javítani a színvonalon. Én úgy gondolom, ha én egy szem pogácsát, vagy akár egy eszpresszót rendelek akkor is tökéletes kiszolgálásban kell részesülnöm, pláne egy nívós helyen, hiszen nem a sarki kocsmába mentem. Mivel elégedetlenül távoztam a helyről, valószínűleg nem fogok visszatérni és nem fogom senkinek sem javasolni a helyet. A kedves pincéreknek pedig azt tudom csak javasolni, hogy több alázat, alázat, és alázat.
Üdvözlettel: Ábrahám Anna
2007-05-14 12:32 | Atesz
Csak, hogy ellensúlyozzam az alaptalanul ajnározó, hájjal kenegetős véleményeket: az árak túl belvárosiak szemben a silány kiszolgálással és az átlagos minőséggel. Ha elvitelre vásárol az ember jól nézze meg mit vesz mert blokkot nem kap, így reklamációnak helye nincs... A torták dobozán SEMMI nincs feltűntetve (származás, tárolás, eltarthatóság, stb.) amit a hatóságok egyszer (remélem) szép kis bírsággal honorálnak majd. Ezek után nem tudnám megmondani miért voltam évekig vendégük, talán az elején még nem voltak elszállva maguktól....
2006-07-01 12:02 | Orbán Gergely üzletvezető
Kedves vendégek,

köszönjük a sok méltató szót és az építő hozzászólásokat. Folyamatosan igyekszünk javítani ételeink, süteményeink, italaink és a felszolgálás színvonalán. Ezért reagálok pár itt leírt kritikára.

Az épület méltatása nagy örömünkre szolgál. Az adottság egy száz éves, lerobban épület volt, amelyet az alapoktól kezdve, a szerkezeten át "meg kellett újítani". Magyarországon a műemlék épületek hasznosítását rettentő szigorú törvények szabályozzák. A Zila ezek keretei között újult meg. Ehhez épült parkoló, kert, az ősfák megörzésével, virágokkal, gazdasági épületszárnnyal.

Mindez nem adottság, hanem elsősorban rettentő sok munka volt a tulajdonos család és a dolgozók részéről.

Itt szeretném határozottan visszautasítani a süteményeink "le-tesco-zását". A süteményeink magas minőségűek, napi rendszerességgel frissen készülnek.

Az üzletünk nem hasonlítható össze egy bevásárlóközpont kávézójával, ahol a légkondícionált folyosóról, ahol a kereskedelmi rádiók zenéje szól, nincs természetes fény, a vendég soppingolás, vagy mozizás után tér be.

Kávéházunk egyszerre cukrászda és étterem is. Ebben a műfajban, ezzel a mérettel szinte egyediek vagyunk az országban, míg a bevásárlóközpontokban tucat üzletek működnek. A kisiskolásoknak pogácsát, hasét kínálunk, a felnőttekenk libamájat, vagy grill sajtot, a vacsorázóknak fogast, vagy bélszínt.

Örülök a hozzászólásaiknak, és hogy e helyen én is válaszolhattam a kérdéses élményeikre. Legyenek vendégeink a nyáron is, teraszunk árnyas fái alatt!
BELÉPÉS
Felhasználónév:
Jelszó:
regisztráció hírlevél
BARISTA SZAKÜZLET


Sommelier képzés
RECEPT KERESŐ
Kávés sütik
Mennyire bonyolult?
Szövegrész keresése:
Kávéitalok
Milyen típusú?
Szövegrész keresése:
JEGYVILAG.HU
Színházi előadás:
Mikor?
Hol?
© 2003-2017 | Kapcsolat | Impresszum | Média információ | Partner belépés
Támogató partnereink


Barista Hungary
"A kávés képzés"

Completa

DaVinci